Moje sposoby na odchudzanie brzucha

Przedstawię Ci kilka moich sprawdzonych sposobów na płaski, wyrzeźbiony brzuch. Na początku mogą one wydawać się czasochłonne i uciążliwe. Są to jednak drobiazgi, które szybką mogą stać się, również Twoimi dobrymi nawykami.

Dieta

Nie trzeba przestrzegać z góry narzuconej diety. Wystarczy świadomie i zdrowo się odżywiać. Zrezygnować z białego cukru do herbaty, nie jeść tłustych potraw, a przede wszystkim tych produktów, które powodują wzdęcia. Jedz 4-5 małych porcji dziennie, w odstępach co 3-4 godziny.

Jedz jogurty, które zawierają żywe kultury bakterii probiotycznych. Zapobiegają zaparciom i wzdęciom

Ćwiczenia

Wykonywanie codziennie 8 minutowych ćwiczeń na mięśnie brzucha, poprzedzone 10 minutową rozgrzewką, skutecznie go wyrzeźbią. Moim ulubionym ćwiczeniem jest deska. Te ćwiczenie nie tylko wzmocni nasz brzuch, ale również plecy, ramiona i nogi. Warto przy tym pamiętać o rozciąganiu brzucha i pleców poprzez skłony. Łatwiej zachowamy prawidłową postawę ciała w ciągu dnia. Ćwiczyć 6 razy w tygodniu. Nawet, jeśli odpuścisz 2-3treningi w tygodniu, nie przerywaj go całkowicie, nie poddawaj się. Jeśli masz sporą nadwagę wykonuj dodatkowo ćwiczenia aerobowe, najlepiej 3 razy w tygodniu przez 60 minut.

Aktywność fizyczna

Ogólna aktywności fizycznej w ciągu dnia, skutecznie pomaga w spalić zbędne kalorie. Chodź na spacery, jeźdź na rowerze lub na rolkach, zapisz się na kurs tańca. Ruch w ciągu dnia przekłada się na nasze dobre samopoczucie, a to jest niezbędne, jeśli chcemy poprawić wygląd naszego brzucha, całego ciała.

Pielęgnacja

Masaż brzucha nie tylko pomaga w walce z tłuszczykiem, ale również poprawia wygląd skóry. Warto przy masażu stosować specjalny balsam na tą partię ciała. Połóż się wygodnie na plecach na twardym podłożu. Naciśnij brzuch dłonią i wykonuj lekkie koliste ruchy zgodnie z kierunkiem wskazówek zegara. Masaż wykonuj przez 5 minut i zakończ go delikatnym głaskaniem.
Kąpiel oczyszczającą ciało z toksyn. Do wanny z ciepłą wodą nalewałam napar przyrządzony z dwóch litrów wrzątku i ziół (po garści ziela bratka, pokrzywy i mniszka). W tak przygotowanej wodzie zanurzałam się na 10-15 minut. Stosuj taką kąpiel raz w tygodniu. Poprawi ona krążenie krwi, rozluźni mięśnie i poprawi wygląd skóry całego ciała.

Bielizna wyszczuplająca

Noś bieliznę korygującą, która spłaszcza brzuch i modeluję talię. Poprawi ona wygląd naszej sylwetki, a jednocześnie może być świetnym motywatorem do dalszej pracy nad wyglądem brzucha.

Właściwa postawa ciała

Mięśnie w obrębie brzucha i talii będą silniejsze, wytrzymalsze i elastyczniejsze, jeśli będziesz chodzić wyprostowana (wyprostowany). Pamiętaj o tym, by ramiona były lekko odchylone do tyłu , a łopatki ściągnięte, biodra lekko wysuń do przodu napinając przy tym pośladki.

Sylwetka od razu nabiera lekkości, a brzuch staje się mniej widoczny.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *